2012. január 17., kedd

Lány ruhacsomag 8 db-os, 6 - 9 évesre - Jelenlegi ára: 990 Ft

LÁNY RUHACSOMAG
 8 db -os
 Márkája: George, Neu look, Cherokee
 Mérete: 6 - 7 – 8 – 9 évesre
 116 – 122 - 128 – 135 cm
 Kérésre mérek, a leírásban a címke szerinti méreteket írtam.
Pár milliméter eltérés van a ruhák mérete között ezért tettem egy csomagba.
 Állapota: Használt, de hordható
 Csomag Tartalma:
-         George pink kapucnis pulóver: 7-8 évesre: kis mosható foltot találtam rajta.
-         George hosszú ujjú top: 8 – 9 évesre
-         Neu look tűrkiz póló
-         Neu look pink pólóruha: egy nagyon apró szakadás van az elején
-         George hosszú ujjú fehér póló: 6 – 7 évesre: bal ujján egy apró foltot találtam.
-         George hosszú ujjú rózsaszín póló: 6 – 7 évesre
-         Cherokee hosszú ujjú pink póló: 6 – 7 évesre
-         Cherokee hosszú ujjú lila póló: 6 – 7 évesre
 Az általam mért adatokat vedd figyelembe:  
- A derékbőséget kiterítve mérem így azt kétszeresen kell venni.
- Az ujjhosszt a válltól mérem csuklóig.
 
A ruhák bálás ruhák, tehát használtak, mosva, vasalva nincsenek, de ha kéred mosom, vasalom.
  Előfordulhat ha nincs rajta licit, hogy hamarabb leveszem a terméket mert máshol is hirdetem, ezért ha komolyan érdekel ne habozz!
  Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok, ha kéred, mérek más adatot.
  Kérlek nézd meg a többi termékemet is.


Jelenlegi ára: 990 Ft

Az aukció vége: 2012-01-25 12:44
. Lány ruhacsomag 8 db-os, 6 - 9 évesre - Jelenlegi ára: 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése